Wednesday, December 10, 2008

Buat Duit Melalui Bidvertiser Dalam Blog Anda

Translate this page >

Melanjutkan sembang petang dengan romzi.com tentang kasak kusuk dunia online earning' sebagai sesama newbie, kami sharing tips laa gitu.

jika anda saat ini berjinak-jinak dengan program Google Adsense atau sedang bahkan telah menikmati hasil dari program tersebut, peluang anda dalam menikmati pendapatan dalam online earning makin meluas. Walaupun iklan google adsense kini menghuni blog-blog berbahasa melayu, adakah anda hanya bergantung harap kepada program itu sahaja? Jika Ya, anda dalam kerugian!!

Selain Adsense, banyak lagi cara lain untuk buat duit di Internet dengan menggunakan blog.Tidak terkecuali dengan blog berbahasa melayu ,salah satunya ialah Bidvertiser.di alamat http://bidvertiser.com

Bidvertiser ialah salah satu program pengiklanan yang lebih kurang sama dengan Google Adsense iaitu meletakkan iklan mereka di blog anda. Bila ada orang klik iklan tersebut, anda akan mendapat bayaran.

Yang menarik mengenai Bidvertiser ialah anda "tidak' Tidak perlu menunggu minima payout sebanyak $100 seperti Adsense, tapi minima bayarannya ialah hanya $10.00. Program ini juga lebih selamat dari perkara tendang menendang macam google adsense Jika anda melakukan fraud click, mereka akan melakukan pendekatan atau friendly dengan publishernya dengan menafikan earning dari klik yang tidak sah.
Bagaimana cara anda di adsense begitulah juga cara di bidvertiser" yang menariknya' jika iklan bidvertiser dalam blog anda di klik, anda boleh menentukan pilihan, sama ada klik tersebut di buka di tetingkap baru atau sebaliknya.
Jika blog anda sekarang cuma berisi artikel kosong, atau anda pernah mengalami mimpi ngeri di banned oleh GA, maka Bidvertiser lah hala tuju yang tepat.

Iklan bidvertiser juga di izinkan oleh Google Adsense untuk bersama dalam satu blog, dengan syarat gaya dan warna tidak sama.

Beberapa tahun yang lepas, ramai yang melakukan program Bidvertiser ini, namun akibat beberapa kekurangan yang ada, maka ramai yang berputus-asa.

Namun kini, program ini kembali diminati dan yang menariknya sebahagian besar rahsia untuk menjana duit daripada program ini telah dikaji secara serius oleh orang Malaysia, dan telah ramai yang menjana duit dari program ini.

Jika anda tidak mahu menunggu" anda boleh mendaftar langsung di http://bidvertiser.com

(Tidak dilarang cuba klik di bawah testisTsting)

No comments: